4 sposoby na wykorzystanie afirmacji - Moc pozytywnego myślenia

Jeśli afirmujesz coś wystarczająco długo i często, to nasze świadome, nieświadome i podświadome umysły zaczynają w to wierzyć. Kiedy na początku mojej trzeźwości mówiłem z pamięci "Jestem alkoholikiem", część mojego mózgu po prostu w to nie wierzyła. Powtarzałem to tak długo, aż stało się to częścią mnie. Potem zacząłem mówić "Jestem zdrowiejącym alkoholikiem". Znowu mój mózg miał wiele rzeczy do powiedzenia na ten temat, ale w końcu zacząłem wiedzieć, że rzeczywiście wyzdrowiałem dzięki pracy nad krokami i przyjmowaniu tego, czym dzielili się inni.

Kiedy "Jestem zdrowiejącym alkoholikiem" stało się dla mnie prawdą, ponownie spróbowałem zmienić tę mantrę. Zacząłem mówić światu, a głównie mojemu własnemu mózgowi, że jestem "wdzięcznym zdrowiejącym alkoholikiem". Przez większość czasu nie byłem wdzięczny, ale mówiłem to na tyle często, że teraz jest to moja prawda. Jestem wdzięczny i zdrowieję.

Wydaje mi się, że kiedy nowicjusze wchodzą do pokojów AA, ich mowa własna jest zawsze negatywna. Uważam, że powinniśmy nauczyć tych, którzy są w programie, aby zaczęli afirmować samych siebie. "Liczę się", "Jestem piękną, kochającą, troskliwą osobą".

Jestem czymś więcej niż tylko alkoholikiem i częścią zdrowienia jest nauczenie się tego.

Więc zastanawiam się nad powiedzeniem na spotkaniu: "Mam na imię Martha i jestem przyjaciółką Billa". To jest pozytywna afirmacja i identyfikuje mnie jako osobę w programie.

Istnieją wszelkiego rodzaju rozmowy relaksacyjne i filmy z afirmacjami, które możesz znaleźć w całym Internecie i w swojej lokalnej bibliotece. Bez względu na to, gdzie jesteś w swoim programie zdrowienia, pracuj nad relaksem, medytacją lub twórczą wizualizacją, aby przećwiczyć swój umysł i zacząć zmieniać negatywną mowę o sobie na coś pozytywnego.

Jesteś alkoholikiem i jesteś trzeźwy. Uczcij to i bądź wdzięczny, że jesteś jednym z tych, którzy nadal są w programie.

Oddychajkobieta wznosząca ręce do nieba

Oto wspaniałe ćwiczenie oddechowe z afirmacjami, które możesz stosować przez cały dzień. Używaj go i ucz innych tej wspaniałej praktyki oddechowej, którą moim zdaniem każdy powinien znać i praktykować. Jest ono autorstwa Elmy N. Forshey z książki "Głębokie oddychanie":

  • (Wdech) Wdycham Boga
    (Wdech) Wdycham Boga (Wydech) i wydycham irytację;
  • (Wdech) Wdycham Boga
    (Wdech) Wdycham Boga (Wydech) i wydycham frustrację;
  • Wdycham Boga
    (Wdech) i wydycham ograniczenia.
  • (Wdech) Moja cała istota odpowiada.
    (Wydech) Jestem odnowiony, przywrócony, ożywiony.
  • (Wdech) Jestem gotowy, by zacząć od nowa!

Na każdym spotkaniu czytamy, że "jesteśmy samowystarczalni dzięki naszym własnym wkładom". Nauczyłem się, że ty musisz być samowystarczalny dla swojego Ja... ja muszę być samowystarczalny dla swojego Ja. Muszę zmienić błędne myślenie o sobie, które wypełnia mój umysł.

Bóg nie robi śmieci! - Anonimowy

Ludzie (większość, jeśli nie wszyscy) przychodzą do pokoi nienawidząc siebie, świata, życia i Boga. Myślą, że są wyjątkowi, mądrzejsi niż wszyscy inni, a przynajmniej tego doświadczyłem podczas mojej trzeźwości. Musisz pobyć tu wystarczająco długo, aby zdać sobie sprawę, że nie jesteś centrum wszechświata, że Bóg rządzi i że wszystko jest w boskim porządku. Jak w piosence, muszę "akcentować to, co pozytywne, eliminować to, co negatywne, nie zadzieraj z Panem Pomiędzy!

Nauczyłam się, że muszę wspierać swój własny umysł. Musiałam wymazać mantry, które nieustannie przewijały się przez mój umysł. "Nie jestem wystarczająco dobry", "Jestem zepsuty", "Jestem głupi", "Nikt nie może zrozumieć rzeczy, które mi się przytrafiły", biegały przez moją głowę przez cały dzień na początku. Głos ptaka kukułki, który był inny niż wszystkie inne na świecie, i to było wszystko, o czym myśleliśmy. Powoli, ale pewnie zaczynamy słyszeć na spotkaniach ból innych i uświadamiamy sobie, że jest on taki sam jak nasz.

Musimy być wystarczająco otwarci, aby zmienić mantry, które działają 24/7 w naszych umysłach.

Jack Canfield uczy, że potrzeba 100 pozytywnych stwierdzeń, aby wyeliminować jedną negatywną myśl lub przekonanie. Afirmuj siebie nawzajem, naucz się prawić sobie komplementy... to niezwykle ważne, by zacząć wierzyć, że jesteś dzieckiem Boga i jak mówi plakat: "Bóg nie robi śmieci".

Wypisz sobie afirmacje dla siebie. Nie to, w co już wierzysz, ale to, w co chcesz kiedyś uwierzyć. Na przykład, ja wiedziałem bez wątpienia, że jestem głupi. Moi nauczyciele, moje stopnie i moi rodzice na pewno podkreślali mi to wystarczająco często. Jedną z moich pierwszych afirmacji było "Jestem inteligentny". Czy w to wierzyłem? Nie. Ale powiedz to wystarczająco dużo i stanie się to twoją prawdą. Robi sobie listę która zasadniczo będzie przeciwieństwem tego, co ty obecnie mówisz sobie. Włączam niektóre instrukcje używać uczyć afirmacje tutaj.

Tworzenie afirmacjiJestem Afirmacja

Tworzenie afirmacji może wydawać się 'no-brainer' na pierwszy rzut oka. Ale czekaj... jak każda inna umiejętność w życiu są dobre i złe sposoby, aby je stworzyć.

Tworzenie afirmacji w niewłaściwy sposób spowoduje nic więcej niż zmarnowany czas. Będziesz sfrustrowany, dostać zniechęcony z postępu i skończyć się być jednym z legionów mówiąc "Afirmacje nie działają!". Ale afirmacje działają i mogą pracować dla Ciebie. Właśnie tutaj dowiesz się, jak tworzyć afirmacje najwyższej jakości.

Więc zamiast tworzyć je w niewłaściwy sposób lub nawet gorzej - skończyć z programowaniem siebie w destrukcyjny i negatywny sposób, postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami i odnieś sukces!

Jak tworzyć afirmacje...

Tutaj są orzechy i śruby tworzenia afirmacji - niesamowite życie zmieniające, przeprogramowanie mózgu, afirmacje ...

1. Określać "głos" twój afirmacje będą mieć.

Tam są trzy ewentualni głosy używać:
- Pierwsza Osoba
- Druga osoba
- Trzecia Osoba

  • Afirmacjepierwszoosobowe wyglądają tak:
    • "Jestem ..."
    • "Jestem radykalnym sukcesem."
    • "Jestem super pewny siebie."
  • Afirmacjedrugiej osoby wyglądają tak:
    • "Jesteś..."
    • "Jesteś radykalnym sukcesem."
    • "You are super confident."
  • Afirmacjetrzeciej osoby wyglądają tak:
    • "He is..."
    • "On jest radykalnym sukcesem."
    • "He is super confident."
    • Trzecia osoba afirmacje są interesujący ponieważ ty możesz wstawiać twój swój imię w deklarację - jak to:
      • "Mary jest zawsze entuzjastyczna."

Gorąco zachęcam Cię do używania wszystkich trzech, za każdym razem, gdy używasz afirmacji.

2. Zastanów się nad długością swojej afirmacji:

Kiedy tworzysz afirmacje powinny one być krótkie i słodkie. Powodem tego jest to, że jesteś wysyłając wiadomość do swojej podświadomości, a nie twój świadomy umysł. Im bardziej złożone oświadczenie, tym bardziej prawdopodobne, że twój podświadomy umysł nie otrzyma go. Na przykład -.

  • "Uwielbiam ćwiczyć".
  • "Zawsze jestem szczęśliwy."
  • "Jestem spokojny."

3. Nadaj ton -.

Twoje afirmacje powinny być zawsze aktywne i silne. Słowa, które sugerują, że może ci się nie udać , nigdy, przenigdy nie mogą pojawić się w twoich afirmacjach.

  • "Postaram się..."
  • "Być może..."
  • "Może uda mi się..."
  • "Prawdopodobnie..."

Zobacz, jak te stwierdzenia cię poruszają...

  • "Spróbuję rzucić palenie".
  • "Mogę być pewny siebie."
  • "Może się wzbogacę."
  • "Prawdopodobnie schudnę."

Wcale nie, prawda?! Możesz recytować takie stwierdzenia, aż będziesz niebieski na twarzy i nie doświadczysz żadnej zmiany w swoim życiu - Żadnej. Zip. Nada!

Twój podświadomy umysł da ci dokładnie to, co mu powiesz.

Powtarzanie afirmacji, znowu i znowu, osadzi to stwierdzenie w twoim podświadomym umyśle - w końcu stanie się to twoją rzeczywistością. Bądź bardzo ostrożny co myśleć i afirmować, co ty afirmujesz jest co manifestujesz.